Viduje liko telefonas, kiti daiktai, tad darbuotoja nebežinojo ko griebtis.
Ankstų rytą į degalinę užsukęs vairuotojas jai buvo visas išganymas. Vyrui nepavyko atidaryti užstrigusių durų, nes stiklinių durų rėmas metalinis, o jos pačios atsidaro į išorę, tad niekaip neišstumsi į vidų.
Užtat jis turėjo telefoną ir galėjo paskambinti Bendrajam pagalbos centrui.
Iš pradžių operatorė pasiūlė susirasti spynų meistrą, kad tas atidarytų duris. Vyras paskambino keliems meistrams, bet nė vienas nesutiko tokiu ankstyvu metu lipti iš lovos ir važiuoti.
Tada vyras antrąsyk paskambino pagalbos. Tada jau į nelaimės vietą buvo nusiųstas ugniagesių ekipažas. Gelbėtojai greitai atidarė duris ir įleido degalinės darbuotoją. Ji nebuvo taip sušalusi, kad būtų reikėję kviesti medikus.
Degalinės atstovai atsisakė bendrauti su korespondentu.