Pasijunti lyg uždarytas dėžėje
Panevėžio Laisvės aikštėje esanti „Pieno žvaigždžių“ bendrovės firminė krautuvėlė netikėtai pakeitė savo vitrinų reklamas.
Nuo šios naujovės praėjo jau kone trys mėnesiai, bet ištikimi parduotuvėlės klientai, ypač tie, kurie mėgsta čia gurkšnoti kavą, niekaip prie jos nepripranta.
Anksčiau papildomą malonumą gurkšnojant aromatingą gėrimą suteikdavo dairymasis pro parduotuvės langus – matydavai aikštę, praeivius, žalumą.
Dabar langai padengti nepermatoma medžiaga, todėl viduje gurkšnodamas kavą pasijunti lyg uždarytas dėžėje.
„Ką gi, teko pasiieškoti malonesnės vietos kavai gerti“, – sakė viena jau buvusi šios parduotuvės lankytoja.
„Man patinka, kitam gal ne“
Bendrovės „Pieno žvaigždės“ filialo „Panevėžio pienas“ direktorius Arvydas Ruibys dėl to nesijaudino.
Vadovas teigė, kad viskas buvo suderinta su miesto savivaldybės vyriausiuoju dizaineriu Arvydu Narkevičiumi.
„Mes viską darėm pagal taisykles, viskas atlikta taip, kaip turi būti. Man patinka, kitam gal nepatinka, čia skonio reikalas“, – pareiškė filialo vadovas ir patikino, kad krautuvėlės reklamos dizaino keisti net neketina.
Tai teks tiesiog laukti vasaros
Pieno krautuvėlę Laisvės aikštėje puošė Vilniuje įsikūrusi kūrybos agentūra „Artaviva“. Jos atstovė dizainerė Gintarė Stokonytė sakė, kad jų agentūra su „Pieno žvaigždžių“ bendrove yra sudariusi sutartį ir bendradarbiauja jau 22 metus, o ji pati dar labiau patyrusi šioje srityje.
G.Stokonytė aiškino, kad tokiuose projektuose didžiausias iššūkis yra rasti bendrą sutarimą tarp grafikos dizaino specialisto, kliento ir už miesto įvaizdį atsakingo savivaldybės darbuotojo.
Pasak dizainerės, nuomonių ir skonių yra daug, tačiau ji, kaip specialistė, galinti patikinti, kad su reklama pieno krautuvėlėje Laisvės aikštėje viskas yra gerai.
„Langai padengti šerkšno plėvele, o ant jos atspausdintos pačios aikštės archyvinės nuotraukos. Dabar yra tamsus metas, bet atėjus vasarai ir lauke pastačius staliukus visi džiaugsis ten sėdėdami“, – tikino G.Stokonytė.
Neatrodo per daug įžūliai
Miesto savivaldybės Teritorijų planavimo ir architektūros skyriaus vyriausiasis dizaino specialistas A.Narkevičius pareiškė, kad reklamą pieno krautuvėlei su juo išties suderino užsakovas ir atlikėjas.
„Man svarbiausia buvo, kad reklama neužgožtų pagrindinių architektūrinių elementų, būtų padaryta subtiliai ir skoningai“, – sakė valdininkas.
A.Narkevičiaus teigimu, pagal pirminį projekto variantą reklama ant pieno krautuvėlės langų būtų atrodžiusi dar baisiau. Dabartinę reklamą palaimino, nes, jo žodžiais, ji nėra per daug įžūli.
„Į vidų įeini ne pro langą žiūrėt. Jeigu užsakovą tenkina tokie sprendiniai, viskas gerai“, – pareiškė dizaino specialistas.
Pasak pašnekovo, nors anksčiau parduotuvės langai nebuvo padengti šerkšno plėvele, tačiau didžiąją langų dalį uždengdavo didesni pieno buteliai.
„Anksčiau vos ne per visas vitrinas buvo pieno pakeliai, kiti pieno produktai, bet kažkodėl tuo metu nebuvo nepasitenkinimo“, – teigė A.Narkevičius.
Leidimą dabartiniam reklamos dizainui pieno krautuvėlės šeimininkai turi išsiėmę iki 2029 metų, taigi miestiečiai turės tuo tenkintis dar 5 metus.
Prierašas po nuotrauka:
Dabartiniu pieno krautuvėlės reklamos dizainu miestiečiai turės tenkintis dar bent 5 metus. A.Švelnos nuotr.